2/12

Godkväll bloggen.
WOW vad trött jag är på såmycketbättre-spotify-reklamen :)))
Iallafall.. Med en nyfunnen positiv inställning till åtminstone dagen i sig,
har jag fått mycket bra gjort! Jobbat, gymmat, långpromenerat hunden,
ätit middag hos min storebror och varit på Jysk en sväng! Köpte den
mest episka klädställningen och jag är supernöjd <3 har suktat efter en
sådan längelängelänge nu! Men med mina 4 timmars sömn igårnatt börjar
jag bli rätt trött nu, ska nog bara krypa ihop i något hörn någonstans,
ignorera dom fnittrande tonåringarna i rummet intill och försvinna i film!
 
PS: samlar man vuxenpoäng om man köper handdukar för sina egna
pengar bara för att man vill ha dom någon gång i framtiden?
Ha, trodde la det.. ;') godnatt tappra bloggläsare!
 
Tidiga julklappar till mig själv får jag väl se det som, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0