Thunderstorm #1

Efter en helg av bara mys & trevligheter kom måndagen tillbaka,
grå, kall och medförande en hundvalp med dålig mage. Tjohej.......
Var uppe redan 04:50 när jag hörde hur lille Zammy gnydde och ville
uppenbarligen att jag skulle följa med honom ut. Stackarn måste fått
i sig något under gårdagen som han uppenbarligen inte skulle!
 
SÅ, när en dag börjar på det viset är det la bara till att fortsätta längs
den vägen av tråkigheter och måsten. Har städat, diskat, påbörjat ett
ordentligt CV men också fått en liten lön! :D väldigt skönt när man levt
på typ 40 spänn i 2 veckor, hehe.. Så imorgon ska jag in till stan och
se om man kan hitta nya höstskor, det behövs ju verkligen nu, jag menar,
ingen missade la gårdagens hääärliga väder?! Jesus vilka blixtrar asså
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0