Ta vara på det man får

HALLÅ I SOMMARSTUGAN.
Hur sorgligt är det inte att sommaren går mot sitt slut? Det är ju typ,
kallt nu, iallafall på kvällarna :( men men, det trotsar vi och fortsätter ändå göra
roliga saker! Det är först nu jag börjar inse hur bunden man verkligen blir med
en hundvalp, lite tråkigt faktiskt.. Men det är bara att hålla ut och längta vidare
tills att Zammy blivit vuxen och ordentligt ensamtränad. :D
 
Igår var jag med ett härligt gäng och överraskade min kusin & Lindis pojkvän,
som fyllt år, med att bowla! Det var askul, inte bowlat på evigheter så det 
känns på konstiga ställen idag haha.. Men drog ändå iväg på en sjukt trevlig
fika med Linn på stan, och snart ska jag iväg igen till kusinen som har "kalas",
hehe, "kalas" var det ja.. Men sent blir det inte, klockan ringer 05 imon, kul :)))
att få lön är jävligt roligt, men att dra in lönen är inte lika roligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0