Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt

Efter mycket om och men väljer vi att gå vidare.
Nu är jag och mamsen på jakt efter en ny valp och jag kunde inte längta mer!
Atlas kommer alltid vara min första hund, trots att han bara var det i 23 dagar.
 
Han inspirerade mig fortfarande. Han tog mig från min whippet besatthet
och visade vad en populär hundras som golden retriever faktiskt levererar.
När jag och mamma letar nu, letar vi främst efter en golden/golden blandning.
Har ni några tips? Tveka inte på att höra av er! Jag längtar efter att få ösa
ett nytt liv med kärlek, på exakt samma sätt som jag gjorde mot Atlas.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är sant Maria
Hunden är våran lagligen
INGEN annan kan säga att han inte är det.
Och hade vi kunnat hade vi "tagit" han
men tyvärr mal byråkratin sakta och orättvist
Älskar dig och NU har du lärt dig mer avdet
skolan inte lärde dig <3

2014-04-02 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0