Toppen torsdag!

HEJSÄN! Har haft en bra torsdag men är trött som fasen nu,
sista lektionen blev körig som fan då vi inte kunde sluta driva
med våran lärare! En trött Gullan gör bara så många misstag,
typ säger slampa till en elev, stavar helknasigt och ni vet när
man börjar salivera så att det rinner ur munnen, med andra ord:
Dregglar? Det uttalar hon dreglar, med långt E. Hur fult?
 
MEN MEN, ointressant! Om en si sådär timme kommer Lindis
hem till mig för första gången på evigheter, ska bli riktigt nice!
Jag har liksom inga vänner längre och måste hålla hårt i dom
som är galna nog att fortsätta vara det, speciellt min bästis <3
På tal om bästisar, min mobil klarade sig!!! Lyckan är total.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0