There are better days

Jag gjorde ett misstag igår i ren depression. Min chef ringde, smsade
och frågade om jag ville jobba på fredagmorgon. Jag var psykiskt stressad,
tänkte iiiinte riktigt efter så nu kommer jag få en underbar dag som börjar 07:00
och slutar 16:15! BRA JOBBAT, eh. Och imorgon börjar jag 08:00. Hade glömt
vad tidiga morgonar gör med en.. Vart är vecka 44 och novemberlov, haha? :(
 
Men jag är mycket gladare idag iallafall! Hade ett problem igår som, turligt nog,
löste sig någorlunda på kvällen och jag kunde vakna upp till en mer sansad dag.
Min dator var ju inne på en liten fix förra veckan också och funkar nu GALANT!
Kan äntligen spela på plåtburken igen sååå det är typ vad jag gör efter skolan.
Hade dock tänkt ta mig lite kvällsmat och läsa psykologi-läxan nu så man gör
lite nytta! Hur har ni det, allt bra? Är skolan hemsk? Ne, bra det. Pusshaj! :>
 
Förlåt för att det bara blir massa äckliga mobilbilder just nu,
men min kära systemis är hos papsen och jag orkar inte hämta den.
Tänkte hursomhelst bara visa mitt absoluta favoritplagg för stunden:
En grå hoodie-väst! GRYM! Kostade bara 149:- på H&M, älskar den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0