Sunday again

Hallå tappra bloggläsare! Haft en go helg? Gatt.
Fredag den 13onde slog minsann till hos mig, hade otur hela dagen.
Visserligen mycket små saker men fortfarande - ingen bra dag!
Jag och min pojkvän hade dock 16månader ihop och vi var och
såg "Livet deluxe" på bio! Fattar inte varför den bara inte heter
Snabba cash 3.. Men den var bra, och det var väldigt trevligt!
 
Igår chillade vi bara hemma efter en tuff natt. Bakade äppelpaj
som fullkomligen fick mina smaklökar att sjunga i kör! Fyfan va go.
Vi såg "The world's end" också, eller jag såg halva, somnade i
mitten nånstans haha.. Powernapade 2 gånger under gårdagen,
fattar inte vad som var fel på mig men huuur trött som helst.
 
Idag har det varit en aaasmysig morgon. Mitt hjärta åkte nyss
till sin pappa och jag ska plugga lite. Vi hörs av senare, PÖSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0