Nu ligger vi risigt till

Damer och herrar - låt mig presentera min modige kamrat som nu
ligger risigt till efter att ha tagit ett dopp i the Ocean of my toilet.
Ännu vet jag inte om han klarar sig men det återstår att se!
 
Nej men seriöst, en så jävla kaotisk dag. 10 minuter innan min buss
till tandläkarn går flyger min mobil på en åktur ner i toaletten. YES!?
Eller.. På det bedövar tandläkarn mig så djupt in i märgen att jag inte
har någon känsel på si sådär 5 timmar. Det var jääätteskönt! Hm..
Så efter en lång dag som sträckte sig från halv 7 på morgonen till
18:00 då jag kom hem var jag tvungen att hjälpa min storebror.
Dock!!! Här kommer en pangnyhet, är så jävla taggad:
HAN SKA BETALA MIN FÖRSTA TATUERING! Vi ska bara fixa tid
hos studion och sen smäller det! Är pissnervös men exalterad......
Lägger upp bild senare på hur det ska se ut ungefär, hörs sen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0