Busat med kussarna!

Tja, en sådan här torsdag skulle man allt ha oftare! :D
Förutom att min tandlagning från förra veckan typ raserat och
gör riktigt cepe ont idag så har det varit en utmärkts torsdag!
Var i skolan, skrev prov, fick sluta tidigt, åkte hem, åkte igen..
Det blev en mycket trevlig kväll på stan med mina kussar!
Vi fickade på Le pain francais och gick sedan runt och strosade.
Köpte lite ringar och en gosemössa, hihiii, taggar nästan vinter
nu faktiskt. Vill ha julafton, mysiga hemmakvällar och en
ny vinterjacka! Haha vart fan ska jag få alla pengar ifrån..
Hursomhelst, mycket bra dag och det tackar jag mina
kusiner vitaminer för!!! Vi måste börja ses oftare, tjejor!
 

Kommentarer
Postat av: kusin elin

<3<3 hihihi jaa hihi <3<

Svar: Hahaha Elin.. ♡
Algott

2013-09-27 @ 12:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0