Mine

Gårdagens utgång slutade upp på Gretas, och för er som inte vet,
så är det en gaybar! Haha, jag fick slåss lite om Patrik med några
bögar men vad ska man göra när man har en snygg pojkvän?
Båda könen vill ha honom! Men det blev trevligt, jag och min älskade
fick lite kvalitetstid innan resten kom och det var jääätteskönt!
 
Idag har varit en riktigt psykiskt påfrestande dag. Jag går inte
in på några detaljer, men jag är så glad för min käraste Patrik.
Jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan honom och
min tro på oss som ett par blir bara starkare och starkare.
Snart har vi varit tillsammans i 17 månader och jag vill inte
tänka mig en dag i mitt liv där Patrik inte finns med.
 
"Hold on, make it last.
Hold on, never turn back.

Do you believe it?
We're gonna make it now,
and I can see it,
I can see it now.

You are the best thing,
that's ever been mine."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0