Here we go

Usssssssch, ingen bra dag idag inte. Tänker nog inte ens gå in på det,
men har bara haft dåliga vibbar hela dagen, blä och nä. Vi låter det vara!
 
Igår var lite känsligt för mitt lilla dansarhjärta. Jag har valt, efter 4 år i
samma crew, att sluta dansa hos mina braxarlaxar. Dansen går inte ihop
med mitt schema och stressen tar död på engagemanget. Speciellt när
halva gruppen slutat också, då finner man inte mycket anledning till att
stanna kvar när det tar mer än vad det ger.. MEN, inte är det slutet inte,
jag kommer fortfarande hälsa på hos mina danssystrar och se hur det går!
Så här kommer lite bilder vi tog igår dom sista "seriösa" timmarna i vår
älskade danssal. Haha nu fick jag det här att låta sååå sorgligt. Typsikt..
 
Haha jag och Aga försökte göra nåt.. Fint. Ninwe är snygg iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0