Go helg

Har verkligen haft en jääättebra helg. Det har varit mycket familjetid men även
lyckats få in en hel del kärlek på det. 5 dagar ifrån min pojkvän var inte kul alls,
ser inte fram emot ett helt år av sånt här igen :( nåja. Just nu är han med sin
kompis i stan så jag tänkte fördriva tid och måla naglarna framför One tree hill.
Kanske får äran att vinka av honom vid tåget ikväll! Tidigare idag var vi med
svägerskan min och lilla Leija. Hon är i en period då hon hatar alla som inte är
mamma och pappa men hon är så söt när hon hatar mig så det är bara roligt!
Haha här kommer iallafall några bilder från hennes lunch, fasters goingtjej!
 

Kommentarer
Postat av: elin

Asså de ögonen..!

Svar: Hon har fått sin fasters ;)
Algott

2013-09-08 @ 20:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0