Byebye summer of '13

LÖNEDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!
Det blev riktigt illa på slutet, 34:- tar inte någon särskilt långt, haha..
Men nu jävlar! Vi firar med nya träningsbyxor imorgon eftersom jag
sprang sönder mina gamla, och en fika med mina kusinvitaminer!
 
Nu dock sitter jag och väntar på mor min. Hon försökte övertala mig
om att plocka undan sommarkläderna och dra fram allt som har med
vinter att göra men helt ärligt: När det var 3 grader imorse fanns det
inte så mycket att diskutera om. Fram med vantar och halsdukar!
 
Hejdå sommaren, vi ses om 8 månader igen......

Kommentarer
Postat av: Ninwe Nano

Nakenbild på Patrick HAHAH

Svar: Hahaha jag vet att han ser naken ut men gott folk: DET ÄR HAN INTE,även fast jag vet att han är het ;D
Algott

2013-09-26 @ 18:40:27
URL: http://ninwes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0