Babblar bara på

Åhejochhå! Det har varit en låååång förbannad dag.
Började 08:00 och slutade 14:10. Långa lektioner. Långa väntetider.
Långt. Träffade Linda för att följa henne till frisören. Tog lång tid.
Är hemma nu - tack gode gud - och snart redo för att börja tänka
på refrängen! Min buss åker till jobbet 06:07 imorgon :))) men men!
Pengar är att kunna unna sig och det vill jag kunna!
 
Får dessutom lite egen-tid imorgon efter jobbet och trots att det lät
tråkigt först, att vara ensam i 2 timmar innan skolan börjar, så börjar
det nu faktiskt låta ganska lockande. Bara strosa omkring på stan själv,
äta lite frukost och njuta av att bara behöva ta hand om mig. Nice!
För övrigt hade jag totalt missat att Sleeping with sirens nya album släppts,
är nu helt besatt av några låtar som jag tänkte länka här. Hoppas ni gillar det!
 
Sleeping With Sirens – Feel
Sleeping With Sirens – Free Now
Sleeping With Sirens – Congratulations - feat. Matty Mullins
Sleeping With Sirens – Satellites

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0