Autumn photoshoot

NU ÄR JAG KLAR MED BILDRENSNINGEN. Phuew.
436 bilder blev ungefär 130 stycken, och för att visa er har jag plockat
5 av mina absoluta favoriter. Först vill jag bara påpeka hur enormt vacker
min vän Ninwe är. Hon är alltid en fröjd för ögat och underbar att plåta.
Och för det andra känner jag mig riktigt nöjd med resultaten! Jag har
plåtat Ninwe förut, många gånger och det blir bara bättre och bättre!
Jag vet att jag utvecklas som porträttfotograf och jag ÄLSKAR att
syssla med det! Något av det bästa som finns när man får riktigt
grymma bilder på snygga personer! Här kommer iallafall top 5:
 
Ninwe hittar ni som vanligt här!

Kommentarer
Postat av: Ninwe Nano

Du är BÄST! O tack för dina fina ooord!

Svar: <3 !!!
Algott

2013-09-17 @ 22:02:14
URL: http://ninwes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0