Yesterday

Men godmorgooooooon mitt herrskap och damskap! Igår blev det en lång
men bra kväll! Alla kanske inte var lika peppade som jag, men jag lyckades
ändå hålla en grymt positiv inställning till det hela och det händer liksom..
Aldrig, så jag är nöjd och en aning stolt över mig själv! :D somnade halv 4
imorse och vaknade 10. Kanske inte jättemycket värd sömn att hurra för men
man kan inte låta hela dagen gå heller! Det är kalas för min svägerska på gång
och ikväll åker jag till Skövde för att mysa med min pojk. Hur är det med alla
andra i världen idag, ingen hemsk bakfylla hoppas jag? Haha ta hand om er!
PUSS OCH KASTRULLSMÄLL VID ÖRAT PÅ ER!
 
Fick chansen att rocka min nya jacka igår, asgrymt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0