Together

A day to remember satte igång på Spotify och så såg jag mina
gamla kort som jag gett till Patrik på vår halvårsdag och 1årsdag!
Ni som lyssnar på A day to remeber vet ju att dom har en låt som
heter just "You Had Me @ Hello" och ni som känner mig vet att
jag och Patrik träffades för första gången på en ADTR konsert!
Gulligt va? Så mitt kort är ju lite av en vits men samtidigt så sant.
 
Jag kan inte fatta att tiden går så fort. Om några dagar har vi varit
tillsammans i 1 ½ år och jag bara längtar tills tiden fortsätter att gå!
Jag har verkligen världens bästa pojkvän <3
 

Kommentarer
Postat av: Double Up - Malin & Lina

Vi har dragit igång en veckans blogg tävling, kika gärna in och anmäl dig enkelt!

KRAM DOUBLE UP!

2013-10-29 @ 15:15:36
URL: http://doubleup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0