Ny vinterjacka på G!

Ursch, kan ni fatta att vintern med all snö och oändlig kyla snart är här?
Jag själv är iallafall fortfarande lite fundersam på hur året kunde gå så fort..
Det är 70 dagar kvar till julafton, en vecka efter det så är det nytt år! WHAT!?
 
Jag sitter och förbereder mig åtminstone, ska handla in en ny vinterjacka! :)
Min från förra året är grön och jag vill ha en svart, dessutom har min lillebror
insett att han har växt i min gamla sååå.. Jag lär få konkurrens i vinter.
Mina alternativ ser ni här under, #2 från vänster är prio, men missar den
fan alltid när Zalando har den. Den säljer slut fortare än jag hinner blinka!
 
 
Jacka #1 | Jacka #2 | Jacka #3&4

Kommentarer
Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

så snygga! Tkr du ska köpa en Didriksons.. riktigt snygga och bra! ;) (hahah, min pappa är delägare av de hahah :'D)

Svar: Hahah smygreklam asså.. ;) får la ta en titt!Vilken fin blogg du hade förresten! Tack för kommentaren :)
Algott

2013-10-15 @ 19:15:19
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0