Jag vill ha en förändring

Jag sitter och spånar efter idéer på internet. Jag vill sååååå färga håret,
är trött på att få utväxt varannan månad och att håret är i flera olika nyanser.
Jag har i princip lovat mig själv att fortsätta vara blond tills studentbalen,
eftersom blond passar till min klänning, hihiiiii! Ja - jag har redan min klänning.
Varför ska man inte vara ute i god tid? Precis. Men idén slog mig nyss att
balen är ju före själva studenten så vem vet, jag kanske färgar mitt hår efter
balen och är fräsch till studenten? Det jag är sugen på är en diskretare
ombre eller rött. Ååååh vad det mörkröda lockar just i höst, grymt snyggt.
 
Jag hittade iallafall 2 bilder på det jag vill göra: Den ena är på Miley Cyrus
tidigare frisyr och färgen hon hade, men självaste frisyren är jag också sugen på!
Vill ha kort och lätthanterligt hår, haha är för lat för mitt mellanlånga, risiga hår..
 

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

fint!

Svar: Ja, det tycker jag också! :Dtack!
Algott

2013-10-14 @ 21:53:25
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0