Höstigt pustigt

HEJ. Jag har drabbats av en kolosal trötthet som jag bara inte förstår..
Medan pojken min är och golfar tänkte jag plugga men somnade i soffan
och även fast jag inte sovit dåligt eller nånting är jag fortfarande lika trött.
Vem la något i min dricka? Förr eller senare måste jag ta hand om mina
läxor ändå, har lyckats halka efter lite och har rätt mycket nu, riktigt dumt..
 
Idag har jag och Patrik även varit tillsammans i 17 hela månader, WOHO,
vi är bäst! :D ehe, anyhows, vi var ute på en promenad igår och här kommer
resultaten från min kamera! Det var verkligen perfekt väder och alla färger
bara sprängde runt här i lilla Eriksbo! Det var ganska fantastiskt faktiskt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0