Happy thursday everybody

Godmorgon!!! Till min besvikelse trodde jag att det var fredag idag..
Men ack ack, vad fel jag hade. Det kan bli en mycket bra torsdag dock!
Fick börja 3 timmar senare så är fortfarande hemma, har bara 2 lektioner
och sen ska jag med mamsen till IKEA! Jag är väl inte ensam om att
fullkomligen älska IKEA va?! Det är bara sjukt underhållande att vandra
omkring där och drömma om hur sin egna lägenhet ska se ut en dag,
eller något åt det hållet.. Kul är det iallafall! Och så får jag lite mammatid,
det kan behövas. Nu går min buss snart så vi hörs senare! Pusshaj! :D
 

Kommentarer
Postat av: elin

så fiiiiiiiiiiiiiiin

Svar: Åh tack finfina kusiiiiiin! <3
Algott

2013-10-03 @ 17:06:43
Postat av: Ninwe

Håller med hon ovan

Svar: Haha söta Ninwe <3
Algott

2013-10-03 @ 19:34:08
URL: http://ninwes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0