Godnatt på er

Hej på er nattugglor! Här sitter man då, ännu en söndagskväll med suck och stön
över att det ännu en gång blir måndag igen. Om världen var rättvis hade vi haft
åtminstone 3 dagar helg! Det hade varit något eller vad säger ni? Jag kom iallafall
hem från Skövde för ett tag sen och borde ha duschat, pluggat, gått och lagt mig
men vet ni vad? Jag har inte gjort ett skit. Planerar inte på att göra det heller!
Peppar mig själv med att det bara är 3 veckor kvar till novemberlovet istället!
Det kommer bli en bra vecka med kärlek och chill <3 längtar sönder.

Här kommer 2 bilder jag tog på vägen hem! Mörkret blir genast mindre jobbigt
när man kan göra något coolt utav det (fan ta det här höstmörkret annars dock)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0