BED HEAD TIGI

Jag har aldrig varit särskilt duktig på att ta hand om mitt hår,
har bara plattat och lockat på för fullt utan något som helst UV-skydd,
blekt skiten ur det några gånger och färgar det i princip var tredje månad.
Hur som helst så började jag tröttna på hur slitet det kändes och
fick inspiration till hårdvård från bloggar. Så efter shoppingrundan med
mina kusiner var jag motiverad nog till att klicka hem några produkter!
 
Just dessa luktar så fruuuuktansvärt gott också, kommer ta slut fort!
Jag är nöjd iallafall och känner att det var väl-slösade pengar och dom
slösade jag såklart på NordicFeel! Älskar den sajten något enormt!
Fri frakt och produkterna säljs till mycket lägre pris än i butikerna. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0