Sweden needs you

Bandet Angels and airwaves uppträde nyss i ett One tree hill avsnitt.
Det är ett skönt band, lyssnade en del på dom för några år sedan
men min poäng är: Jag insåg hur längesen det var jag var på en riktigt
grym konsert! :( senast jag kan minnas var Adept förra våren och såklart
alla artister som var med på Kulturkalaset förra sommaren men
sedan dess.. Alltså, en bedrövlig konsert-torka.
 
Nu ser det ut som att det blir Adept i december (taggar!!!) men jag
vill gå på något stort och episkt som A day to remember, eller varför inte
Sleeping with sirens och Crown the empire! När ska alla bra band
komma till lilla mes-Sverige..? Det är på tiden att banden lär sig
sin geografi - Norden behöver bättre musik vafan!
 
Angels and Airwaves – The Adventure

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0