Fifty Shades-undies

Jag vet inte hur många där ute som faktiskt läst "Fifty Shades of Grey",
men jag och mina tjejkompisar gjorde det för en uppgift i skolan och tja,
förutom allt sexande var boken inte så.. Himla bra. Eller den skulle kunnat
vara vilken kärlekshistoria som helst om den inte var så BDSM-ig.
Allt sex var dock underhållande, så jag skulle fortfarande tipsa om att
iallafall läsa den första boken! Killar kan få lite tips från Mr. Grey ;)
 
Hur som helst, nu släpper Kappahl en kollektion av underkläder
som E.L James varit med och skapat! Vad tror ni, är det nåt lyckat?
Kollektionen kan ni se HÄR!
 

Kommentarer
Postat av: Fatma

sugen på att börja läsa den :)

Svar: Det borde du definitivt göra! :)
Algott

2013-11-10 @ 22:20:51
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0