Fan

Jag har inte vågat tänka på vad som gick förlorat när min disk crashade.
Det flesta av mina bilder fanns på min externa hårddisk, men en del hann
jag helt enkelt inte överföra eftersom det hände så plötsligt. Men nu så
insåg jag att alla bilder jag tog i höstas, t.ex på mig och Patrik, på alla
vackra färger som verkligen sprakade och en riktigt solig, fin dag i Eriksbo..
 
När jag väl insåg att dom var borta, jag ska inte ljuga för er, då sprutade
tårarna på några sekunder. Att bilder kan betyda så mycket för en har
jag lite svårt att få grepp om. Det är ju "bara" bilder. Men en bild kan ju
säga mer än tusen ord. Så.. Egentligen är det inte så konstigt. Eller?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0