When you love me, love is beautiful

Som många av er kanske redan förstått via instagram (malgotsson) eller
Facebook så har jag och min stora kärlek 1årsdag idag!!! Jag är lycklig
som bara den och vårt förtidsfirande igår blev makalöst bra. Pannkaks-
frukost, älvsnabben ut till Eriksberg där vi åt på Café Villans restaurang,
åkte hem och mös till "Life of Pi" med chokladdoppade jordgubbar och
riktigt bubbel! Så himla festligt, simpelt men perfekt! Idag på vår riktiga
dag var jag dock tvungen att skriva tyskaprov och det har ju varit ett sånt
äckligt nonstop-regn att vi bara gjorde mer pannkakor och var hemma.
När han skulle åka förut fanns det inget annat jag ville än att följa med.
 
På ett helt år händer mycket men jag ångrar ingenting. I dagens läge finns
det inte mycket bättre för mig än att bara få ligga bredvid min älskling i
sängen och veta att han är min. Jag älskar dig så att det gör ont, Patrik ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0