I can't barely stand on my feet

4 dagar i sträck dansade jag med min grupp i minst 4 timmar om dagen.
Det + skolan fick mig att på onsdagkväll - när allt var klart - att gråta av
utmattning. Har aldrig varit så trött i hela mitt liv!!! Haha det var fruktansvärt..
Med nationella i matte dagen efter, jag drack 2 powerking under provet bara
för att hålla mig vaken. Efter det dock åkte jag hem och tittade på samanlagt
på 9timmars True blood igår. Var ute med Akilles och mös med Leija också
men det var det enda ansträngande jag gjorde. Idag har jag pluggat lite men
var hemma från min enda lektion och ska snart iväg till Lerum! Har ni det bra?
Gött. Snart sommarlov ju! Ha en riktigt go helg nu läsare där ute, PUSPUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0