Du är det bästa som hänt mig

Hade en grym fredagskväll med mor min, vädret var ju utan tvekan det goaste
jag känt på ett år här i Göteborg! Så vi satt ute på balkongen länge tills vi
båda blev för trötta och bara gav upp. Men det var mysigt och alldeles för
längesen vi gjorde något sådant tillsammans! Love you, mamsen.
 
Igår kom min älskling till mig och vi mös så mycket vi bara kunde!
Vi gav även Eurovision ett försök men när rösterna skulle räknas upp
tappade vi fokus och försvann in i vår egen värld istället. Men grattis Danmark!
Vi klev inte upp förrän 2 idag och då var det i princip bara frukost och iväg
snabbt som fan. Hade extra träning inför föreställningarna den här veckan,
men var inte peppad. Uuuursch. Det är snart över iallafall. Nu måste jag ge
mig ut i det här äckliga vädret och gå till papa, ha det bra :D BYE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0