Updating like a boss

Okej, shit vilken kass bloggerska jag varit här den senaste veckan!
Antar att det är så det blir när man blir vuxen, har inte tid längre ;)
Haha nejdå! Inte är det så illa.. Än :D nejmen få se nu: Vad har jag
sysslat med? Skola är ju en självklarhet och från fredag-söndag har
jag bara festat i princip. Fast igår var det att festa på grekisk mat med
Patrik, hans mamma och Harald <: min stackars pojkvän verkar ha åkt
på nåt sorts virus efter festen hemma hos mig så han är lite sjuker.
 
Jag är iallafall supernöjd med min helg om man bortser från det lilla,
fått massa fint under veckan och är bara glad helt enkelt! Idag är inte
bra iallafall. FYFAN VAD DET ÄR KALLT? Och jag var hos tandläkarn,
hon totalmisshandlade min mun och nu kan jag inte tugga normalt.
Efter skolan följde mor min mig och fixade bankdosa och shizzle så
nu ska här handlas på internet, WEHO! Känner mig så stor. Hörs sen!
 
Antar att jag här försöker visa lite av vad jag fått.. För övrigt
är det smycken, godsaker, en tröja, kort och lite sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0