They don't care about the young folks

Goddagens! Är som ni kanske förstår hemma igen <: jag hoppas verkligen
att demonstrationen drog åt sig tillräckligt mycket människor för att börja
göra någon skillnad! Det kommer bli så fel om 22 lärare försvinner på
Schillerska, självklart på andra ställen också men 22 av 100 på bara en skola
är sjuuukt. En av mina favoriter ligger risigt till och jag tänker inte bara se på
när hon tas bort från det hon gör bäst bara för att "det behövs nedskärningar".
 
Nu har jag ätit, ska plugga lite och sen blir det dans! Känner mig stressad..
Taggar så hårt att det bara är 2 dagar kvar av skolan innan det är lov igen!
Man hinner alltid bli lite galen innan loven kommer, då behövs dom som mest.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0