Recap över min helg!

HEJ, förlåt för usel uppdatering verkligen, jag förvånar mig själv
ständigt över hur kass den kan bli.. Men nu spelar det ingen roll! :D
 
I lördags hämtade jag först min nya säng, den känns GIGANTISK.
När jag kämpat klart med den kom Patrik och vi åkte till Kullavik,
mitt ute i absolut ingenstans för att hämta "några hyllor" som vi trodde.
Min mamma hade fått lite dåligt med info och det var inte bara "några hyllor",
hela bilen blev sprängfylld med plankor i alla former och storlekar. Jag blev arg,
för det var långt ifrån vad jag förväntat mig att det skulle vara. Tog säkert 20min
för oss att bära upp allt i lägenheten också så var sur och trött som fan!
 
Men det blev mysigt sen då vi kunde chilla, vilket vi gjorde resten av lördagen
och hela söndagen. Åh, det var underbart! Igår kväll var jag på en föreläsning
och gymmade i nästan 2h efter det, sköntsköntskönt. Är ledig idag men ska
iväg på demonstration klockan 2. Jävla långt inlägg, hoppas ni överlevde, bai!
 
Vankas det vår förresten!? Superskönt ute, WEHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0