Bilder på fem finingar!

Det är extremt stressigt i mitt liv just nu och medan jag försöker hålla isär
och koll på allt hinner jag bara inte blogga. Det får bli en uppoffring helt enkelt!
Jag kom precis hem från träningen nu iallafall och tänkte visa er min foto-
uppgift jag kämpat med denna veckan. Det är bara porträtt så inget jättesvårt
men det var klurigt att få folk att ställa upp på det men nu så! Nu har jag mina
bilder och tänkte visa dom jag gillar bäst här! "Temat" var 5 olika personer:
 
Tack allihopa för att ni ställde upp!!!

Kommentarer
Postat av: Ninwe Nano

Fan va min bigsis är grym på o fota!!!

Svar: And so is my little dancer! ♥
Algott

2013-03-27 @ 21:52:53
URL: http://ninwes.blogg.se
Postat av: LINDAAAA

ASSÅ HAHAHAH LEIJA ÄR SÅ COOOL, kolla på henne<3333

Svar: HAHA jag vet, hon får det efter sin faster ♥♥♥
Algott

2013-03-27 @ 22:36:44
Postat av: Ninwe Nano

din bajskorv, BLOOOOOGGAAA

2013-03-30 @ 16:06:03
URL: http://ninwes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0