Tillbaks från Finland!

Goddager! Resan till Åbo har varit extremt härlig och rolig, men vi hade
lite otur med både väder och väntetider så den har varit slitsam mot
kroppen också! På 3 dygn har vi inte sovit mer än 12 ordentliga timmar
så nu är det förjävla gött att vara hemma! Jag ser på min vackra dubbel-
säng brevid mig och bara längtar tills att få sova där inatt.. <3 MEN,
jag tackar min mamma så otroooligt för den här upplevelsen, nu ska
jag packa upp lite mer av mina grejer och försöka få lite ordning!
 
1: På en promenad i Åbo! // 2: Mamsen och lillebror // 3&4: En ENORM kyrka! //
5: Jag och min lilla familj, tyvärr oskarp men det är den enda bilden på oss allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0