Sure is A day to remember

Som vanligt kunde jag inte sova normalt utan Patrik och det tog alldeles
för lång tid för mig att somna. Det tar ut sin rätt nu här på kvällskvisten
när jag faktiskt försöker plugga. Fy i helvete vad trött jag ääääär.
 
Sitter och drömmer mig bort till 2011 när jag och Linda skulle se ADTR
på Eastpak antidote tour. Utan tvekan en av dom bästa dagarna i mitt liv!
Atmosfären där var bara oslagbar och att äntligen få se ADTR var kaos -
så jävla fantastiskt. Vill så väldigt gärna se dom igen. Det var också
samma kväll jag träffade Patrik för allra första gången och addade
honom lite smått creepy på Facebook, haha ♥ ahwell. Back to plugg.
 
A Day To Remember – Welcome to the Family
A Day To Remember – The Downfall of Us All
A Day To Remember – If It Means a Lot to You
A Day To Remember – You Had Me @ Hello

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0