Sorry guys

Efter idag har jag mycket blandade känslor. Var si sådär 30 extremt
"nödvändiga" minuter i skolan och sen var skolstarten klar! Värt.
Gick runt på stan en sväng efteråt men fyfan vad varmt det var och
kvinnor var rena vilddjur runt 70% utförsäljning så nejtack! sa jag
till den turen och åkte till min storebror istället.
 
Just nu lyssnar jag på Anberlin och känner mig hopplöst maktlös.
Får uns av känslor som att jag vill svälta mig själv, skolka, kräkas,
ge upp och bara bryta ner i små bitar. Man blir smittad när ens nära
och kära inte är fyllda med den kraft man önskar att dom hade,
eller att man själv hade för den delen. Det är bara jobbigt som fan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0