Random overload

TJOLAHOPP SNOPP. Jag fick sluta 1 ½ timme tidigare idag, woho!!!
Måste bara få skriva av mig lite till whoever som byggde Schillerska:
Kära arktitekter, snickare, murare och alla andra hottentottar som var
med och byggde upp mitt gymnasium.. HUR tänkte ni när det inte
verkar finnas någon som helst isolering i skolan? Det är SVIN kallt
och jag får gå runt och huttra med gåshud varje gång jag står eller
sitter still på det stället. Det hjälper inte min förkylning. Tackar.
 
När jag kom hem var jag så förbaaannat trött. Är jag fortfarande men
dom 2 senaste kvällarna har jag pga sömnbrist lidit av enorm över-
trötthet. Fnissar och skrattar åt allt och är jättebarnslig. Vill ha helg
nuuuu så att jag kan chillaaaa i min säng<333 imon hade jag tänkt
gå på keps-jakt i stan efter skolan. Får se hur det går. HEJDÅ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0