Plz be good

Fick ett litet slag i ansiktet idag: tydligen ska vi bara läsa 100p till i 3an!
Inte för att det är något jättedåligt med det, blir självklart ENG7 för mig,
vart lite förvånad bara :o valen skrivs på nästa vecka, woop!
 
Jag sitter och sörplar nudlar just nu och ska snart till dansen, ÅH,
hoppas att det blir en bra modern träning annars blir jag galen :(
Känner mig känslomässigt instabil så går det dåligt på träningen
ikväll kommer jag vara sur resten av veckan typ, haha.. Blog u l8er!
 

Kommentarer
Postat av: Ninwe Nano

Omg!!! MINA FÖTTER ÄR MED I ALGOTTS BLOGG! OMG!

Svar: Hahaha OJ, big deal girl, du har ju varit med förr!! :D
Buffeln aka Maria

2013-01-23 @ 21:35:31
URL: http://ninwes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0