Nyåret 2013

Hejhopp gummisnopp, tillbaks från mitt blogg-stopp :D
Tänkte passa på att säga VÄLKOMMEN 2013, trevligt att du är här!
Min nyår var lugn men mysig. Träffade Patrik på dagen och vi fikade
på Espresso i över en timme, såg GP-fyrverkeriet under ett tak eftersom
vädret var katastrof och spenderade resten av året hemma hos pappa c:
 
Det nya året har spenderats åt sömn, föda och lite till shopping!
Jag har t.o.m hunnit töja till 3mm i mina öron nu, yay<333
Fick vara med min bästavän idag (kaos, bara träffat henne 2
gånger under lovet..) och hon är lika gosig som vanligt :>
Imorgon ska jag på MyDog med lillebror min och förmodligen
begå psykiskt självmord över alla puppydogs som jag skulle göra
mycket för att få ta med mig hem. Nu: bildbomb, PUSSHAJ!
 

Mitt livs första nyårskyss - jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0