Nostalgi

Jag vet inte vad som hände men jag har världens nostalgi-tripp.
Eller jo, jag kanske vet. Sitter och pratar med Jocke, Bells och
Millson och försöker göra upp planer i helgen! God I miss them.
 
Gymnasiet suger. Om jag fick göra om allt vi var med om i 9an
skulle jag fan göra det. Jaaa det låter patetiskt och som att jag
aldrig kan gå vidare men vad ska jag göra? Jag hade dom bästa
vännerna man kunde tänka sig och livet var fan så mycket bättre då.
Jag var nära min bästavän Linda eftersom vi gick på samma skola,
det var bara några klassrum emellan oss liksom. Inte ens klassrum
eftersom jag hade Bella, Linn och Milla i samma rum varje dag i 3 år.
Självklart Izza och Amanda med, jadå! Nej fyfan, tjejerna från 9C -
ni var fantastiska. Jag tycker det är synd att det "slutat" som det
faktiskt gjort. Ville bara låta er veta att jag tänker på er. Peace ♥
 
Rookie Of The Year – Since I Left Your World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0