Montag bitches

Dagens höjdpunkter                                Dagens bottpunkter
- Fick visa leg för powerking på Willys            - Stolpskott på bussar
- Jag har goa dock konstiga klasskamrater     - Det j*vla slasket och isen
- Jag har en naturgodispåse (a)                     - Har en tjockisdag
- Njuter av att jag är ledig imon!!!                  - Mina töjningar varar
 
JAPP. Det här är typ min måndag i ett nötskal. Jag har ju faktiskt
träning imorgon så tjockiskänslan släpper förhoppningsvis! Kände bara
att eftersom min söta åkte hem igår behövde jag ett substitut. HA,
sämsta ursäkten på planeten för att feta sig.. :( på torsdag fixar jag och
bästisfästis gymkort dock så snart gäller det! Inget mera godis och bara
mer muskler. Tagga<333 nu ska jag fixa middag och se på Chuck! Köss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0