Just a quicky!

Tja, snabbt inlägg här! Skolan var chill idag, kan inte påstå att vi
arbetade ihjäl oss och vi hade ganska kul på matten. FAKTISKT.
 
När skolan var slut rusade jag till stan och träffade mamma,
köpte skor som jag pangar in en bild på här senare, jättefina :D
Jag sitter och tuggar på en Gorbys just nu och ska se ett avsnitt
"Chuck" innan jag ger mig ut i kylan igen. Den är seriöst HEMSK,
fucking -7 och när det blåser blir det 37. Försvinn!!! Jag ska till
min pojks moder senare ikväll, blir bjuden på middag och gott
sällskap hihi. Satt och tittade på bilden Patrik hade som PB på
Facebook när vi först blev tillsammans. Haha it was so different..
 
Jag menar, titta på honom? Liten pojk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0