Hehehelg

HOLA :D nu är jag tillbaks igen utan en Patrik som distraherar mig.
Jag/vi har verkligen haft den goaste helgen på läääänge, den har bara
varit så avslappnad och skön vilket är känslor jag inte haft på ett tag.
 
Igår var vi med Hoffmaestro och Jennifur som sagt, vi möttes i P.C
och lånade Tonys bil ett litet tag utan någon som helst anledning
förutom att det är kul när Patrik kör typ. Sååå vi åkte till avenyn
men det var så förbannat jävla rövkallt att vi drog in så fort vi kunde,
på en Espresso där vi satt ett bra tag. Sen gick vi runt lite och vi
lämnade paret vid deras buss och åkte hem till mig för kebab ♥♥♥
När vi väl hamnat i matkoma kom vi aldrig riktigt upp igen. Vid typ
11 gick vi och la oss, sjukligt nästan. Idag har vi haft en soft söndag,
tittade på "Inglorious basterds" imorse, duschade och spelade
Harry potter resten av dagen. Såna töntar men freakin' awesome.
Nu saknar jag honom och måste plugga. BAJS. Vill inte ju.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0