Ful-dag

NU SÅ! Hej på er :> det var nämligen så att jag blev sjuk i torsdags
och stannade därför hemma på fredagen. När mamma sedan sa att
hon skulle dricka vin med sina tanter blev det helt enkelt dags att
chilla hos migos med mina gamla polare! 3 pinglor vid namn Bella,
Milla och Joakim ;) efter mycket tjat fick jag dit min pojk också!
Vi satt och mös i mitt kök tills alla tröttna. Bokstavligt talat tröttna,
alla höll på att däcka där och då, haha :D men det var nice!
 
Lördag och söndag var jag bara med bebben min och gosade.
Borde pluggat men han är lite distraherande den där, vet ej varför?
Hihi. Anyways. Måndag idagrååå. Har faktiskt varit helt okej!
Sov som en bäver igår dock, utan Patrik brevid mig blev det kallt,
utan klagomål och tomt. Skaffa aldrig pojkvän, efter ett tag kan
man ju förfan inte sova som en normal Svensson utan dom.
Okej, wall of text amigos, nu ska jag skriva lite. PUSSKJAM!
 

Kommentarer
Postat av: elin

snygg kusin!

Svar: Det måste gå i släkten isåfall!
Buffeln aka Maria

2013-01-14 @ 20:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0