Fuck it and Chuck it

Hej :< känns jääätteskumt att ha sagt hejdå till min kärlek nu när
han ändå varit i Göteborg 3 veckor i sträck. Det har gått högst 2
dagar mellan gångerna jag träffat honom och nu måste jag vänta
4-5 igen.. This BLOWS. Men det är bara att vänja om sig.
 
Att skolan börjar imorgon är nog det sorgligaste. Hur kan så många
dagar gå så fort? Bara poff, borta, ha-ha back to school again.. </3
Nu är det januari iallafall, vill gärna tro att det bara kan bli bättre!
Ska trösta mig med det sista av godiset jag och Putte köpte förut
och börja titta på "Chuck" från början. Bara sett strö-avsnitt men
nu tar jag tag i hela säsonger från början till slut! Måste ju hitta
substitut för Game of Thrones. Så godnatt peps, blog u l8er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0