Feeling gooood

Fick ett litet ryck och lyckades skriva en 3 sidor lång uppsats
om Sir Isaac Newton! YES, win, nu mår jag mycket bättre<3
Drack en hel kopp kaffe runt 9tiden vilket jag känner nu kan
ha varit en av mina mindre igenomtänkta idéer. Känns som att
jag skulle kunna springa ett maraton atm, piggpiggpigg!!!
 
Sitter och lyssnar på Air Traffic – Shooting Star (Album Version),
helt fantastisk låt. Väntar på att min underbara pojkvän ska rädda
mig med bilen från mitt misstag jag gjorde på reseplaneraren.
He, inte visste jag att man behövde vänta 50min på bussen till
Partille i Gamlestaden sååå.. Han kommer som en riddare på
vit springare! Tack gode gud för körkort ibland. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0