An unexpected journey foshizzle

Något av det värsta jag vet är när ens dator vägrar samarbeta.
Just nu revolterar min helt emot mig och bara laddar, laddar, laddar..
Jag vill bara skjuta den blå, cirkulerande jävla ringen som dyker upp.
Och nu mitt i mitt inlägg dog hela datorn, DÖ PLÅTBURK DÖ.
 
För övrigt är det bra med mig :D haha, jag och Markus var hos vår
mormor igår. Hon är bara för söt! Och man går aldrig tomhänt hem.
Fick en kofta, ett par mjukis, parfym och min julklapps-peng. Tack<3
Imorse åkte jag och Patrik på en relativt spontan idé vi fick,
nämligen att se "Hobbit" 10:30 på Bergakungen!
 
Sjuuuukt bra film och väldigt mysig start på min söndag. Efter det åt vi lite
mat hos Tony och vi gick skilda vägar. Jag åkte hem för att göra 3 P:
Packa, plugga och plocka ihop vår julgran. Hahah shit, ni ska se vår
lösning på problemet med att få tillbaks granen i kartongen..
Presentsnöre och plastiga granbarr överallt! Men det gick. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0