Take me away

Jag kunde inte hatat eller älskat livet mer än vad jag gjorde igår.
Dagen var verkligen fruktansvärd tills jag gjort mitt matteprov och fick
slippa den jävla äckelskolan och bara vara med min älskade fästis!
Vi biffade till oss på gymmet och drog hem till henne, var alldeles
för längesen jag var där :o men det var underbart. I miss those days.
 
Skulle egentligen åkt till stan med Mackan men vi bråkade (haha)
mamma fick göra det istället. Sitter hemma nu och tänkte njuta av att
vara ensam MEN NEJ, då ska min storebror komma hit. Jag orkar faktiskt
inte just nu, längtar som fan tills att jag kan flytta hemifrån och slippa det här.
Japp, där har ni det, några av mina inre tankar! Ha en bra fortsatt lördag <:
 
Våra true colors ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0