Spring för livet, jag är ur balans

Såg sista delen av Twilight förut, och tycka vad man tycka vill om
hela serien men fyfaaaaan va ball den sista var! Gillar den skarpt :D
 
Just nu sitter jag och funderar. Funderar på om jag ska duscha,
träffa Ninwe eller vadjagnuskagöra. Till Patrik drar jag ikväll iallafall,
klarar inte av att vara hemma i allt kaos av alla slag som här finns!
 
Stiftelsen – Ur balans
"Spring för livet,
jag är ur balans.
Det här vad ni får nu,
nåt som inte fanns.
Är ni kära om livet, fega as.

Ser du nu vad du gör?
"Skit i honom, han mår
inte bra" är allt jag hör.
Ser ni nu vad ni gör?
Sover ni gott nu, vänta ni,
jag är sinnes störd.
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0