Same old empty feeling in your heart

Jag trodde att det här lovet skulle vara för evigt då det var så det kändes men
det är redan söndag och man stirrar vardagen i vitögat. Får fan kalla kårar.
 
Den gångna veckan kan inte beskrivas. Man fick uppleva lite av hur det
skulle vara att faktiskt få flytta hemifrån och bo med någon man älskar!
Kanske låter fånigt men det har verkligen varit aaashärligt. Och valentines
var grym! Sjukt god mat, vin, choklad i olika former och världens mys bara!
 
När vi kom hem till Göteborg i fredags kändes det skumt som fan.
Jag hade hunnit bli fäst vid Skövde typ haha, skäms lite över det.. :(
Så var vi på bröllop igår och idag fikade vi på stan! Det gör ont i hela
mig nu när jag är ensam igen. Vill vara med Patrik hela tiden, bara veta
att om jag vänder mig om är han där liksom. Verkligen en galen känsla.
Jag älskarälskarälskar dig, min fina.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0